.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش کاندیداهای تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس نهم خبر داد.

حسنعلی نوری با بیان اینکه امروز اولین جلسه مسئولان آموزشی ستاد انتخابات استان‌های سراسر کشور برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این جلسه تدوین برنامه جامع آموزش انتخابات به مجریان انتخابات در سراسر کشور بود. برنامه جامع آموزشی شامل آموزش فرایند مختلف انتخابات به مجریان اعم از مسئولان انتخابات کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، هیئت‌های اجرایی، اعضای شعب اخذ رای و حتی کاندیداهای تعیین {تایید} صلاحیت شده است.

وی یادآور شد: بخشی از این برنامه جامع نیز به ارائه آموزش روند برگزاری انتخابات به مردم می‌پردازد. اما بدیهی است که استفاده از پتانسیل شبکه‌های استانی صدا و سیما نقش مهمی در انجام این ماموریت خواهد داشت.

جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری 12 همایش منطقه‌ای که در قالب آن برنامه جامع آموزشی به صورت کارگاه‌های آموزشی به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آموزش داده خواهد شد، خبر داد و گفت: این برنامه مکمل برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مهر 1390
آیا می دانید که ؟
آقای جعفر قربان پور کاندیدای دوره قبل مجلس هشتم و داوطلب کاندیداتوری مجلس نهم در انتخابات گذشته پیشنهاد برگزاری آزمون علمی و عملی از کتابهای قانون مرجع که باید یک کاندیدای مجلس از آن اطلاع داشته باشد تا در مجلس سکوت نکند و از حق مردم دفاع نماید را مطرح نمودند ولی به آن پیشنهاد توجهی نشد ؟ این پیشنهاد همچنان به قوت خود باقی است .آیا زمان آن نرسیده که نخبگان متخصص فرصت رقابت سالم علمی در انتخابات داشته باشند ؟ رسالت صداو سیمای محترم در این خصوص چیست ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.